نرم افزار قدرتمند و بی نظیر تلفن گویای وصال محصول گروه نرم افزاری افسران جنگ نرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مدرسان شریف نمایندگی زرند

تبادل لینک هوشمند
مدرسان شریف یک سایت علمی آموزشی و پربازدید با رنکینگ بالاست.برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مدرسان شریف و آدرس modaresanesharif.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 102
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 92

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

مدرسان شریف زرند

تبلیغات
نرم افزار قدرتمند و بی نظیر تلفن گویای وصال محصول گروه نرم افزاری افسران جنگ نرم
شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 12:49 | بازدید : 162 | نوشته ‌شده به دست رضا عبدالهی | ( نظرات )

 امروزه با گسترش روز افزون ارتباطات، و لزوم ارتباط مداوم با مشتری، شرکت های بسیاری رو به سوی استفاده از سیستم های تلفن گویا و اپراتور خودکار نموده اند. در گذشته اگر در کارت های ویزیت عبارات «تلفن» و «فکس درج می شد، ولی امروزه شرکت ها به استفاده از تلفن گویا علاقه مند شده و در کارت های ویزیت این عبارات را مشاهده می کنید: «تلفن» و «تلفن گویا».

درادامه مزایای استفاده از تلفن گویا را برای مثلأ یک موسسه ....بیان میکنیم.

1-     در ساعاتی که تلفنچی پاسخگو نیست ، چنانچه مشتری تماس بگیرد تلفن گویا اطلاعات کاملی از خدمات موسسه را ارائه میدهد ، اطلاعاتی که بعضأ اپراتورها بدلیل تکرار زیاد و هرروزه آن ، از هربار گفتن آن خسته میشوند

2-     در بسیاری از مواقع مشتری تنها یکبار تماس میگیرد. چنانچه کسی پاسخگو نباشد مشتری از اینکه درست شماره گیری کرده مطمئن نیست ، اما تلفن گویا مشتری را مطمئن میسازد که شماره را اشتباه نگرفته و اینجا موسسه .... است

3-     معمولأ مشتری در تماس با اشخاص بدلیل معذوریت، و احساس مزاحمت از طرح کامل سئوالات خود صرفنظر میکند و این امر باعث میگردد تا نتواند پاسخ سئوالات خودرا به صورت کامل دریافت کند. اما در تماس با تلفن گویا ،با حوصله تمام دنبال جواب سئوالات خود میگردد.

4-     در این سیستم پس از تماس مشتری کلیه اطلاعات تماس و از جمله شماره تماس ، اعداد شماره گیری شده و ... ذخیره میشود که شما میتوانید در آینده از این بانک اطلاعاتی در راستای تبلیغات پیامکی یا فایل صوتی و ... استفاده نمایید و بدینوسیله بازار هدف خودرا شناسایی کنید.

5-     در سیستم تلفن گویا داوطلب میتواند پیام خودرا بگذارد تا شما با وی تماس بگیرید.

6-     این سیستم میتواند به عنوان یک صندوق پیشنهاد و انتقاد بوده و مشتری پیشنهاد یا انتقادات خود را که بعضا از گفتن حضوری آن شرم داردبا صراحت و به راحتی بیان کند .

7-     . افرادیکه با این سیستم تماس میگیرند مورد مشاوره کامل قرار گرفته و ضمن کسب اطلاعات کامل مجاب میشوند . یا به عبارت بهتر تاثیر این سیستم از خواندن یک بروشور به مراتب بیشتر است.

8-     در حالتی که شخص پاسخگوست ، مشتری از تماسهای مکرر و یا طرح سئوالات مختلف و یا تماس در ساعات غیر کاری ، معذور است. اما در این سیستم مشتری به راحتی و به دفعات و درساعات مختلف شبانه روز تماس میگیرد.

9-     موثرترین تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره یا فرد به فرد است .افرادیکه مشتری موسسه بوده و مرتب تماس گرفته و یا مکررأ مراجعه مینمایند، با تماس با تلفن گویا به صورت کامل مشاوره شده و توجیه میگردند و پس از کسب اطلاعات کامل ،خود به عنوان یک مبلغ برای موسسه شما عمل مینمایند.و پاسخگوی سئوالات بسیاری از مشتریان دیگر خواهند بود.

تبلیغات با اطلاع رسانی متفاوت است. در اطلاع رسانی ، یعنی مردم بدانند که در شهرشان  فلان موسسه وجود دارد. اما در تبلیغات شما باید افراد زیادی را که انگیزه کافی برای استفاده از خدمات شما را ندارند جذب نمایید. تلفن گویا به جذب بهتر مشتریها کمک میکند.




:: برچسب‌ها: دانلود,نرم,افزار,برنامه,تلفن,گویا,ی,وصال,پاسخگو,هوشمند,شرکت,موسسه,دفتر,منشی,با,امکان,اتصال,بانک,اطلاعات,زنگ,تماس,فاکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: